1-700-550-118

איך תדעי מה מידת החזיה שלך?

 ב הנקה

 

 

עבור נשים רבות, מציאת מידת החזייה הנכונה יכולה להיות משימה לא פשוטה. אבל, זה לא חייב להיות! בעזרת כמה צעדים פשוטים, תוכל לקבוע את מידת החזייה הנכונה שלך ולהבטיח שהחזיות שלך משתלבות בנוחות ומספקות את התמיכה הדרושה.

שלב 1: מדדי את מידת ההיקף שלך

מידת ההיקף נמצאת באזור הצלעות העליונות, ממש מתחת לחזה שלך. בשביל להבין מה המידה, עטפי סרט מדידה היטב סביב החזה שלך, ישירות מתחת לשדיים. ודאי שהסרט ישר ומתוח. עגלי את התוצאה שיצאה לך למספר השלם הקרוב ביותר. מספר זה יהיה מידת ההיקף שלך 65,70,75,80,85,90 וכו’

 

שלב 2: מדדי את מידת הקאפ שלך

בשביל למדוד את מידת הקאפ שלך, עטפי את האזור המלא ביותר של החזה שלך הקו הפטמות, תדאגי שהסרט יהיה ישר ולא הדוק מידי.עגלי את התוצאה שיצא לך כלפי מעלה לכפולה של 2.5 למשל אם יצא לך 86 עגלי ל87.5 ואז החסירי את התוצאה שיצא לך בסעיף הקודם וואת זה מחלקת ב 2.5 

נשמע מסובך אבל זה מאוד פשוט הינה דוגמא כדי להמחיש לך.

למשל אם יצא לך מידת קרפ 87.5 ומידת היקף 70 את מחשבת 87.5-70=7.5 ואת התוצאה הזאת את מחלקת ב2.5 ככה שיוצא לך 3

1=A

2=B

3=C

4=D

5=E

 ככה שהמידה שיצא לך היא 70C

שלב אחרון: החזיה הנוחה

כשאת מודדת חזייה, ודי שהרצועה צמודה אך לא הדוקה מדי. הרצועות צריכות לשבת בנוחות על הכתפיים שלך, מבלי ללחוץ לך את הדם או להחליק. הקאפים צריכים לכסות לחלוטין את השדיים שלך ללא רווחים או שפיכות.

 

אם את מגלה שהחזייה שלך לא מתאימה, אל תפחדי לנסות מידה או סגנון אחר. מציאת החזייה הנכונה יכולה לעשות את ההבדל הכי גדול באיך שאת נראית ומרגישה, אז הקדישי את הזמן כדי למצוא חזייה שמתאימה בנוחות ומספקת את התמיכה הדרושה.

 

 

לסיכום, קביעת מידת החזייה שלך היא תהליך פשוט שניתן לעשות בבית עם סרט מדידה. על ידי ביצוע שלבים אלה וניסיון של חזיות שונות, תוכלי למצוא את ההתאמה המושלמת ולהבטיח שאת מרגישה בטוחה ונוח לך לאורך כל היום.

 

WhatsApp Image 2023-05-07 at 11
פוסטים אחרונים
0